Lukuvuositarra 2017-2018 on voimassa vielä syyskuun loppuun asti, mutta uudet tarrat ovat saapuneet toimistollemme, eli
opiskelijakortin päivittäminen lukuvuoteen 2018-2019 onnistuu jo. Jäsenyyden
uusiminen ja lukuvuositarran noutaminen herättävät joka lukuvuoden alussa
kysymyksiä ja keräsimme tähän vastaukset niistä yleisimpiin:
1. En ole varma, olenko maksanut jäsenmaksua. Mistä saan asian selville?
Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen hamko[at]hamko.fi tai
soita +358 44 722 1010. Tarkistamme asian hetkessä jäsenrekisteristämme.
2.Olen jo maksanut uuden lukuvuoden jäsenmaksun, miten saan tarran korttiini?
Ota matkaan opiskelijakorttisi ja tule käymään
toimistollamme tai oman kampuksesi paikallisyhdistyksen luona. Esitä korttisi,
saat siihen uuden lukuvuositarran ja henkilökunta kuittaa sen noudetuksi
jäsenrekisteriimme. Helppoa!
3. En pääse käymään kampuksella noutamassa tarraa, mitä teen?
Varsinkin monimuoto- ja YAMK-opiskelijoilla on usein
tilanne, että kampuksella tulee käytyä harvoin. Jos tarran noutaminen
kampukselta ei onnistu, voit saada sen postitse seuraavalla tavalla:
Postita meille opiskelijakorttisi sekä osoitetiedoillasi ja
postimerkillä varustettu palautuskuori. Kun korttisi saapuu toimistolle,
liimaamme siihen uuden lukuvuositarran ja postitamme heti takaisin sinulle.
Kunhan posti kulkee sujuvasti, saat opiskelijakorttisi uudella
lukuvuositarralla varustettuna vajaassa viikossa.
Jos postitus herätti lisäkysymyksiä, lähetä ne osoitteeseen
hamko[at]hamko.fi. Autamme mielellämme!
4. En ole maksanut jäsenmaksua. Miten voin uusia jäsenyyteni?
Jäsenyyden voi uusia joko netissä tai paikan päällä
toimistollamme/oman kampuksesi paikallisyhdistyksen pakeilla samalla kun noudat
uuden lukuvuositarran.
Jäsenyyden uusiminen netissä onnistuu täällä. Uusiminen vaatii opiskelijanumeron, jonka löydät esim. Pakista. Jos uusiminen ei onnistu (järjestelmä sanoo esim. ettei tietojasi löydy), ota yhteys hamko[at]hamko.fi.
Jäsenyyden uusiminen netissä onnistuu täällä. Uusiminen vaatii opiskelijanumeron, jonka löydät esim. Pakista. Jos uusiminen ei onnistu (järjestelmä sanoo esim. ettei tietojasi löydy), ota yhteys hamko[at]hamko.fi.
5. Yritän uusia jäsenyyttä netissä, mutta en pääse kirjautumaan jäsenrekisteriin, vaan se ilmoittaa, ettei jäsentietoja löydy. Missä vika?
Todennäköisesti ongelma on se, että opiskelijanumeroasi ei
ole kirjattu jäsenrekisteriimme ja siksi tietojasi ei löydy lomakkeen kautta,
vaikka ne olisivatkin jäsenrekisterissämme. Ota yhteys hamko[at]hamko.fi ja
ilmoita meille opiskelijanumerosi. Voit kirjautua ja uusia jäsenyyden heti, kun
olemme lisänneet opiskelijanumerosi tietoihin. Ja jos ongelma on jossain
muualla, selvitämme sen mahdollisimman pian!
Jos vielä jokin kysymys jäi kaihertamaa mieltäsi, ota
yhteyttä hamko[at]hamko.fi!
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Academic
year sticker 2017-2018 is still valid until the end of September, but new
stickers have arrived to our office and it’s possible to update your student card
to academic year 2018-2019. Renewing student union’s membership and collecting
new academic year sticker raises questions every year, especially in the
beginning of fall semester. We gathered here answers to the most common
questions:
1. I’m not sure if I have paid the subscription. How can I find out if I have?
Send us
email at hamko[at]hamko.fi or call our office (+358 44 722 1010). We can check
information about your subscriptions quickly from our membership register.
2. I have already paid the subscription. How do I get new academic year sticker?
Take your
student card with you and visit HAMKO’s office or the local student associationat your own campus. Present your student card and you’ll get a valid sticker on
it. It’s simple and easy!
3. I can’t pick up new sticker from campus. What do I do?
Especially
part-time students and those studying in master’s degree programmes don’t
necessarily have much contact lessons at campus. In case you can’t come to pick
up new sticker from campus, you can get one by mail:
Mail us
your student card with an envelope that has a stamp and your address on it.
When your card arrives to our office, we attach a new sticker on it and mail it
back to you immediately.
If you
questions, you can contact us hamko[at]hamko.fi.
4. I haven’t paid the subscription. What should I do?
You can
renew your membership online or pay the subscription the same time you pick up
the new academic year sticker from campus.
You can renew your membership online here. If there is any problems, please contact hamko[at]hamko.fi.
You can renew your membership online here. If there is any problems, please contact hamko[at]hamko.fi.
5. I’ve tried to renew my membership online, but I get notification that my information can’t be found. What’s the problem?
Most likely
the problem is that we don’t have your student number in our membership
register and without the student number your information can’t be found.
Please, contact us by email hamko[at]hamko.fi and give your student number.
After it has been added to membership register, you can renew your membership
online.
If you have
more questions about renewing your membership, please contact us by email hamko[at]hamko.fi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti