torstai 3. lokakuuta 2019

Yksiköiden johtoryhmien opiskelijaedustajat 2019-2020

Teknologiaosaamisen yksikkö: Mari Hartikainen ja Tony Töyrylä


Me ollaan Mari Hartikainen ja Tony Töyrylä, tämän vuoden teknologiaosaamisen johtoryhmän opiskelijaedustajat. Tony opiskelee toista vuotta liikenteen alalla ja Mari neljättä vuotta tieto- ja viestintätekniikkaa.

Opiskeluun, opiskeluhyvinvointiin sekä koulutuksen laatuun on meidän mielestämme tärkeää panostaa ja päästä vaikuttamaan sen toteutumisessa. Me tuodaan johtoryhmässä kaikkien ääni kuuluviin, esitetään kehitysehdotuksia ja ilmaistaan huoli, silloin jos huolta on. Johtoryhmä kokoontuu neljästi vuodessa ja me kerätään palautteita ja kehitysehdotuksia niitä varten. Meihin voi siis olla yhteydessä milloin vain. Laita viestiä student-sähköpostiin tai tule nykimään hihasta, jos näet meidät.


Biotalouden yksikkö: Juuso Puurula ja Anni Someroja


Juuso:
Moi, mä oon Juuso kolmannen vuoden keke-opiskelija ja toinen BIOS yksikön opiskelijaedustajista. Oon 23, alunperin Pohojosesta Forssaan muuttanut, mut nykysin pidän kortteeria Hämeenlinnassa. Oon aktiivinen kaikenlaisessa järjestötyössä ja opiskelijoiden äänen tuominen esille on musta tärkeetä, minkä vuoksi oon hakenut johtoryhmän opiskelijaedustajaksi. Kestävä kehitys on opiskelun lisäksi elämäntapa mulle.

Anni:
Minä olen Anni Someroja, 4 vuoden rakennetun ympäristön hortonomiopiskelija Lepaalta. Olen toiminut ryhmän edustajana ja päässyt vaikuttamaan yksikköni toimintaan aikaisemminkin. Ja halusinkin hakea biotalouden yksikön johtoryhmän opiskelijaedustajaksi, jotta voisin olla mukana vaikuttamassa biotalouden koulutuksien tulevaisuuteen. Johtoryhmän jäsenenä vien opiskelijoiden palautetta suoraan osaksi koulutuksiemme kehitystä. Minuun saa ja kannattaakin olla yhteyksissä, niin pääset sinäkin vaikuttamaan koulutukseesi. Parhaiten minut tavoitat sähköpostilla (HAMKin student-sähköposti).


Hyvinvointiosaamisen yksikkö: Nelli Lyijynen ja Nikke Sopanen


Olemme kolmannen vuoden sosiaali- ja terveysalan opiskelijat Nelli ja Nikke. Nelli opiskee Hämeenlinnan korkeakoulukeskuksessa sosionomiksi ja Nikke Forssassa sairaanhoitajaksi. Toimimme tällä hetkellä kummatkin vastuutuutoreina, joten oletkin saattanut nähdä meidät monenlaisissa tapahtumissa!

Opiskelijaedustajina edustamme yksikkömme opiskelijoiden mielipiteitä ja viemme kehitysehdotukset eteenpäin johtoryhmien kokouksiin.

Tulemme lähestymään oman alamme opiskelijoita syksyn ja kevään aikana sähköpostitse kyselyjen tai muiden palautepyyntöjen muodossa. Halusimme päästä vaikuttamaan opiskelijoiden hyvinvointiin sekä opiskelun kehittämiseen ja nyt johtoryhmässä se on mahdollista!

Nappaa hihasta ja tule rohkeasti juttelemaan!



Yrittäjyyden ja liiketoimintaosaaminen yksikkö: Peppina Sillasto ja Jali Närhi


Peppina:

Hei kaikki! Olen toisen vuoden International Business -alan opiskelija Janakkalasta. Opiskelijoiden sekä yleisesti nuorten asioiden ja etujen edistäminen on minulle tuttua ja ominaista. Olen vuosien varrella vaikuttanut paikallisissa, alueellisissa sekä valtakunnallisissa luottamustehtävissä muun muassa Janakkalan Nuorisofoorumissa (2009–2015), Suomen Nuorisovaltuustojen Edustajistossa (2011–2012), Suomen Nuorisovaltuustojen liitto ry:n Hämeen piiri ry:n hallituksessa (2014–2015) sekä Suomen Punaisen Ristin Hämeen piirin nuorisotoimikunnassa 2014–2015.

Koen erityisen tärkeänä, että Hämeen ammattikorkeakoulun kansainväliseen puoleen panostetaan, yhteistyötä yritysten kanssa vahvistetaan sekä yhteyksiä työelämään tuetaan yhä paremmin. Haluan tuoda yksikön yrittäjyys ja liiketoimintaosaamisen yksikön johtoryhmään sekä suomalaisten, että ulkomaalaisten opiskelijoiden näkökulmaa ja edistää korkeakoulumme palveluiden laatua ja saavutettavuutta.

Jali:

Morjesta! Nimeni on Jali Närhi ja olen Yrittäjyyden ja liiketoimintaosaamisen yksikön johtoryhmän opiskelijaedustajana tänä lukuvuonna.

Pyörin myös muissa luottamustehtävissä tässä lomassa, joten moni saattaa tunnistaa minut jo niistä.
Johtoryhmän opiskelijaedustajana edustan oman alani opiskelijoiden mielipiteitä ja vien niitä eteenpäin.

Ottakaa minuun rohkeasti yhteyttä, jos haluatte tuoda ajatuksia esille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti